Skolisse

8 May

Bilde

Dette er et pent bilde av hvordan knærene mine ser ut akkurat nå. Har du hørt om russeknuta hvor du skal krabbe fra Stortinget til Slottet? Det har hverfall knærene mine, selv om vi polstret dem med knebeskyttere. Vi brukte tre kvarter på å komme oss opp dit, TRE KVARTER. Duste knute, skjønner ikke hvorfor SÅ mange tar den – noen burde advare neste års russ. En blanding av brannsår og gnagesår er ikke akkruat så digg, hverfall ikke når du putter gassbindplastergreier på, såret verker og plasteret setter seg fast. Skulle rense det i stad, og nå klarer jeg ikke gå, hurra! Jeg får i allefall en skolisse i russelua mi da, skal ta den grelleste jeg finner. Stikker å legger meg, jeg.

Si "HALLO" til meg!

